امروز
چهارشنبه
مهر 1399
9
قمری:13 صفر 1442

میلادی:30 سپتامبر 2020
 
تاریخ : چهارشنبه 13 فروردين 1399     |     کد : 150

مدیرعامل کشتارگاه تبریز:

کمپین رحمت وارد فاز اجرایی شد

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز گفت: با توزیع بسته‌های گوشتی در برخی مناطق تبریز، کمپین رحمت وارد فاز اجرایی شده و اولین مرحله از این طرح کلید خورد.

کریم قدرتی افزود :۱۳ فروردین بیش از ۶۰۰ بسته گوشتی در برخی مناطق تبریز توزیع گردیده و در ادامه بخش دیگری از بسته‌های گوشتی نیز امشب و فردا توزیع می گردد.
قدرتی اظهارداشت : جامعه هدف کمپین رحمت، افرادی هستند که به واسطه شیوع بیماری کرونا، کسب و کار آنها با مشکل مواجه شده است.
وی تصریح کرد: کمپین رحمت طرحی  برای جمع‌آوری نذورات مردمی و همچنین گوشت قربانی و توزیع آن بین افرادی است که در بحران کرونا از لحاظ معیشتی دچار آسیب شده و هیچ درآمد و مستمری از نهادهای دولتی و غیردولتی و خیریه‌ها ندارند.
مدیرعامل کشتارگاه تبریز اضافه کرد: پویش مردمی رحمت با همکاری 11 موسسه خیریه بزرگ تبریز آغاز شده است و مثل همیشه تبریزیها در شهر اولین ها کمر همت بسته اند تا از کارگران روزمزد، یا مشاغلی که به سبب بیماریی کرونا آسیب دیده اند حمایت نمایند.
قدرتی با اشاره به اینکه تمام امکانات کشتارگاه تبریز در اجرای پویش رحمت خواهد بود ادامه داد: خوشبختانه تاکنون هیئت های حسینی بسیاری اعلام آمادگی کرده اند که در این پویش شرکت کنند.
وی تاکید کرد: هر فرد و خانواده ای اگر برای رهایی از کرونا یا هر نذر دیگر اگر قربانی داشته باشد چه این سازمان آمادگی دارد بصورت رایگان قربانی را ذبح و بسته بندی نموده و در اختیار خانواده های آسیب پذیر قرار دهد.
قدرتی در پایان اضافه کرد: اساسنامه این پویش نوشته شده و شماره حسابی نیز بنام سه نفر از خیرین خوشنام تبریز افتتاح شده است که در اختیار مردم قرار داده خواهد شد.


PDF چاپ چاپ